Branża handlu podlega bardzo znaczącym przekształceniom będącym odzwierciedleniem globalnych trendów w modelu konsumpcji, technologii i modelów biznesowych. Rozwój rynku e-commerce, na który wpływ mają ogólne trendy konsumenckie, a także efektywniejsza logistyka i transport, powoduje, że wartość sprzedaży internetowej, liczba sklepów internetowych, jak również liczba sklepów stacjonarnych sprzedających przez Internet nieustannie rośnie.
Duża część graczy rynkowych widzi swoją szansę w zmianie modelu biznesowego na tzw. model abonamentowy (tzw. ekonomia subskrypcji). Z jednej strony zwiększa to dostępność i atrakcyjność usług lub produktów dla Klientów, a z drugiej stabilizuje wpływ gotówki do przedsiębiorców. Rosnąca świadomość społeczna konsumentów zmusza przedsiębiorców do formułowania oferty bardziej odpowiedzialnej społecznie oraz do efektywniejszego zarządzania zasobami, wpływa na zmiany w funkcjonowaniu organizacji.
Opisane wyżej zmiany wymagają odważnych decyzji i działań ze strony menedżerów oraz właścicieli firm z branży handlowej.
Naszym Klientom z branży handlowej pomagamy w realizacji inicjatyw, zwiększających ich przewagę konkurencyjną na rynku i wpływającą na ich efektywność działania.